loading...
Sponser

Adobe alati (n)ove generacije

Adobe skupa: Adobe alati (n)ove generacije. Na ovom skupu, održanom 17. Aprila u hotelu Mama Shelter, firma Extreme je okupila više od 80 dizajnera i ljudi koji su bitni za lokalnu kreativnu scenu. Učesnici već spomenute panel diskusije bili su:  Marko Marković (koji se nalazio na poziciji art direktora naših najčitanijih dnevnih listova više od 10 godina), Uglješa Vrcelj (osnivač i direktor marketing agencije Super Dot), Nenad Ivanović (osnivač Behance zajednice u Srbiji i UI UX dizajner), Zoran Imširagić (Adobe sertifikovani instruktor), dok je moderator bio Goran Filipović, savetnik za softver iz firme Extreme. Panel je otvoren pitanjem: Šta sve čini dobrog dizajnera dobrim? Da li je to poznavanje alata za rad, način na koji drži olovku, razumevanje klijenata, višegodišnje iskustvo ili nešto drugo? Zavisno od industrije za koju rade, kao i tip dizajna kojim se bave mišljena panelista su bila različita. Prisutni su mogli da čuju njihova iskustva tome koliko poznavanje alata i njihovih mogućnosti skraćuje vreme za završetak posla, ali i tome da li su lična inspiracija i stil ono što pravi razliku između kreativca i operativca koji odlično poznaje Photoshop. Osim o spomenutom, panelisti su ukrstili mišljenja i o načinu na koji se radi dobar Cover Design, zašto i kada je dobro u radu primeniti book koncept, koliko i u kojim industrijama je retuš poželjan, kao i tome koliko je zajednica bitna za očuvanje i napredak kreativne scene, kako online tako i offline. Zoran Imširagić je pre panel diskusije na ovom skupu održao i predavanje: Adobe CC 2018, najveće unapređenje od kada postoji Creative Cloud, gde je sve prisutne upoznao sa novim alatima u funkcionalnostima koje su donele oktobarska i martovska nadogradnja Creative Cloud paketu, a pre svega Illustrator, InDesign i Photoshop aplikaciji. Firma Extreme će, za svoje korisnike, nastaviti sa organizovanjem ovakvih okupljanja na Adobe skupovima, kao i Adobe radionicama od kojih je naredna već zakazana za jesen.]]>