Tehnologija
Sada čitate
DIDS 2017 Livestream
0

Konferencija DIDS održana je 7. marta, a ako niste imali prilike da budete u hotelu Metropol ili da pogledate livestream, dobra vest je da su objavljeni snimci sa konferencije. Snimci se nalaze na YouTube kanalu RNIDS-a, a mi smo ih spakovali i na ovu stranicu radi lakšeg snaležanja.BLOK 1

  • 10:00 – 11:15

    Iz ugla Gugla

    Uvodne reči:

    • Danko Jevtović, direktor RNIDS-a, Srbija
    • Vojislav Rodić, predsednik Upravnog odbora RNIDS-a, Srbija

     

    Uvodno predavanje:

    Gari Iješ
    analitičar webmaster trendova, Google Inc.

    GUGL I INTERNACIONALIZACIJA
    Dublji pogled u Guglove algoritme za internacionalizaciju i geotargetiranje, efekata koje one imaju na korisnike i kako na njih može da se utiče.

     

  • BLOK 2

    11:40 – 13:50

    Nađi me lako

    Uvodno predavanje:

    Lazar Džamić
    kreativni strateg, Srbija

    Uvodno predavanje: KAKO BITI NAĐEN U SVETU LAKOG IGNORISANJA
    Oglasi više nisu dovoljni. Da bi vas ljudi našli, morate da im budete pred očima kada im treba, sa onim što im treba. Moderni marketing je „Moments Marketing“. To je danas više od pukih rezultata pretraživanja. To su danas i brendirani sadržaji. Predavanje govori o tom prostoru i tim aspektima hranjenja pretraživačke mašine.

     

    Panel diskusija:

    Deus ex machina ili “Bog iz mašine” služi kako bi uveo u priču strani element i promenio tok priče.

    U slučaju Interneta, pretraživačka mašina je sveprisutna i uključena u svaki deo naših života, i svakako nam nije strani element. Ono šta nas zanima je kako ta mašina funkcioniše i kako utiče na naše priče ili živote. Kako mašina nije strani element (ako se odnosimo na pravi način) zanima li vas kako funkcioniše? Kako možete uticati na njen rad i kako tumačiti informacije koje nam dolaze? Kako na ljudski način pričati sa mašinom i u isto vreme pričati sa ljudima?

    Moderator: Ivan Rečević, konsultant i Google Partners trener, Gaia Consulting, Srbija

    • Miroslav Varga, stručnjak za kontrolu Google AdWords kampanja, Escape, Hrvatska
    • Jelena Radovanović, internet preduzetnica i kreator veb sadržaja, wwwrite.rs, Srbija
    • Radomir Basta, direktor i vodeći SEO strateg, Four Dots, Srbija

     

O autoru
TajmLajn

Ostavite reakciju

2 × one =