Najave
Sada čitate
DIGITAL DAY 2017 – Digital je osnova, a ne dodatak poslovanja
0

Edukativni karakter konferencije Digital Day, čini ovu konferenciju veoma značajnom za region, a govornici iz celog sveta omogućavaju jedan sveobuhvatan pogled i skup iskustava iz poslovanja na razvijenim tržištima.

Konferencija će se održati 16. maja 2017. godine u Domu omladine pod nazivom CONNECTED SHOPPER, a ovogodišnji fokus je na glavnim pokretačima i izazovima sa kojima se susreću kompanije koje aktivno učestvuju u trgovini putem interneta.

Digital Day je prilika gde posetioci mogu saznati više o digitalnom marketingu, Internet trgovini putem društvenih mreža i mobilnih uređaja, ali i integraciji online okruženja i fizičkih mesta prodaje. Posetioci će moći da se upoznaju sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima uspešnih iz oblasti e-trgovine.

Pored predavanja, program konferencije sadrži i panel diskusije u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona. Panelisti će diskutovani o stanju e-trgovine u regionu, kao i o digitalnoj transformaciji kompanija.

Digital kao osnova

Panel „From Digital as an Extension to Digital as a Core“ će dati prikaz i smernice koje je potrebno primeniti kako bi digitalno okruženje postalo osnova poslovanja na kojoj se dodatno razvijaju prateći poslovi marketinga, prodaje i logistike.

Nova realnost poslovanja u velikoj meri uključuje digitalnu infrastrukturu, samim tim i  digitalnu transformaciju poslovanja. U okruženju u kojem ljudi preko online kanala komuniciraju međusobno, ali i sa brendovima, stvara se jedinstveni dinamički ekosistem u kom kompanije moraju da prate potrošače i da izlaze u susret njihovim potrebama, navikama i očekivanjima.

Da bi kompanije uspele u novoj poslovnoj realnosti potrebno je isporučiti pravi sadržaj, na pravom uređaju, u pravo vreme i na pravom mestu. Da bi to postalo realnost, potrebna je digitalna transformacija poslovanja, vođena očekivanjima i ponašanjem potrošača koji se brzo menjaju stalnim napretkom tehnologije i jakom konkurencijom.

Moderator ovog panela će biti Igor Žeželj, CEO i osnivač kompanije Wireless Media. Ideja panela je spajanje perspektiva iz različitih grana industrije kako bi se ispitali realnost, izazovi i prilike za transformaciju poslovanja i tehnološke infrastrukture zarad digitalne ekonomije i zahteva povezanih potrošača koji konstantno evoluiraju.

Učesnici panela su Predrag Ćirković, direktor SAP Zapadni Balkan, Milan Simić, CIO, izvršni direktor za IT podršku i ICT servise, Telekom Srbija i Lazar Džamić, kreativni strateg i predavač na Fakultetu za medije i komunikacije.

Ideja panela je spajanje marketing agencija, kompanija i trgovaca kako bi se na jednom mestu razmenila iskustva vezana za digitalnu transformaciju ključnih elemenata poslovanja. Panel je zamišljen kao dijalog sa publikom kao aktivnim učesnikom i glavnim izvorom pitanja vezanih za digitalnu transformaciju i njenom uticaju na poslovanje.

Digital kao način razmišljanja

Digitalna transformacija ne sme biti projekat, već tekuća aktivnost i način razmišljanja. Baš zbog toga će učesnici pokušati da odgovore na ključna pitanja kao što su:

  • Kako promeniti osnove poslovanja i poslovne aktivnosti tako da one odgovaraju digitalnom dobu?
  • Zbog čega u digitalnom dobu tradicionalni poslovni modeli više nisu primenjivi?
  • Koji su osnovni koraci i kako pravilno krenuti sa digitalnom transformacijom poslovanja?
  • Kako podaci treba da utiču na donošenje odluka i koliko su stalna unapređenja digitalnih kanala bitna za moderno poslovanje?
  • Kako promeniti ključne tradicionalne aktivnosti tako da se formira novi digitalni poslovni model?
  • Zbog čega digital treba da bude osnova svakog modernog poslovanja?
  • Kako se stapaju digitalno i fizičko iskustvo u maloprodajama?
  • Kako rade najbolji u digitalnoj industriji i šta možemo naučiti od njih?
  • Koliko je lično potrošačko iskustvo bitno i zbog čega?

Među ostalim učesnicima i predavačima na konferenciji Digital Day 2017 naćiće se: Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima „The ZOO“, Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist, ali i mnogi drugi.

Informacije o ostalim predavačima i sve dodatne informacije možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije, a sva aktuelna dešavanja i novosti možete pratiti putem Facebook stranice.

O autoru
Info

Ostavite reakciju

eighteen + 19 =