loading...
Sponser

Digital Day i Mixx Awards 2018

Digital Day 2018 održaće se 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u pod sloganom ‘New Signal’. Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o aktuelnim industrijskim trendovima u svetu. Pored zanimljivijih predavanja konferenciju će obeležiti i mnogobrojne panel diskusije koje će upotpuniti stručnjaci iz zemlje i regiona – predstavnici uspešnih digitalnih i marketinških kompanija.  Među predavačima na pomenutom događaju su i Ana Anđelić Chief Brand Officer iz kompanije Rebecca Minkoff, Brajan Morisei, glavni urednik DigiDay-a, Marijana Prpić iz Google-a, Čepin Klark, Executive Vice President – R/GA, Johan Vrede, Global Vice President, Strategic Marketing, SAP Hybris i mnogi drugi, navode iz IAB Serbia, udruženja koje organizuje Digital Day. Karte su puštene u prodaju i mogu se naručiti preko zvaničnog sajta konferencije.

Prijavite se za IAB MIXX Awards Serbia 2018

Ove godine IAB Serbia organizuje ovo prestižno, međunarodno priznato takmičenje u okviru Digital Day konferencije 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u. Najbolji prijavljeni radovi dobiće IAB MIXX nagradu, čime će postaviti standarde koji inspirišu, edukuju i prikazuju best-practice u industriji digitalnog marketinga. Nagrade za IAB Srbija IAB MIXX Awards Serbia se dodeljuju u 16 kategorija: Best Product Launch, Best Social Community Building, Best Social Influencer Marketing, Best Display Ad, Best Search Advertising Campaign, Best Native Advertising Campaign, Best Video Advertising Campaign, Best Branded Content, Best Direct Response And Lead Generation Campaign, Best Brand Awareness Campaign, Best Innovation, Best Corporate Website, Best Cross Media Integration, Best Microsite, Best Mobile, Best Social Media Campaign i IAB MIXX Grand Prix – najprestižnija nagrada takmičenja. Za Grand Prix se kandiduju pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o pobedniku ove kategorije doneti stručni žiri glasanjem. Članovi žirija ovogodišnjeg IAB Mixx Awards su:
  • Jurica Vuković, CEO and Art Director, Euroart93
  • Sanja Lalević Cvetković, Head of Digital, Direct media
  • Dubravka Urošević, Regional Account Director, Universal media Belgrade
  • Marko Prokić, Creative Director, Wireless media
  • Andrej Gamser, Head of Digital, Executive group
  • Mario Šestak, Interactive Art Director, Degordian
  • Vladimir Ćosić, Digital Creative Director, McCann Beograd
  • Vladimir Zarić, Head of Digital, Publicis One
  • Vera Radanović, Head of Digital, Media House RS
  • Marija Joksimović, Head of Digital, GroupM
  • Predrag Roganović, Digital Media Director, Adria media Group
  • Vladimir Tošić, Senior Digital Manager CEE, The Coca-Cola Company.
Nagrade će pobednicima biti dodeljene 9. maja ove godine na svečanosti u okviru konferencije “DIGITAL DAY”. Prijave za Mixx Awards Serbia 2018. otvorene su do 4. aprila, a više informacija možete saznati na zvaničnoj stranici ovog takmičenja. Korisni linkovi: www.digitalday.rs www.awards.mixx.rs  ]]>