Digital Day i Mixx Awards 2018
Digital Day 2018 održaće se 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u pod sloganom ‘New Signal’. Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o aktuelnim industrijskim trendovima u svetu. Pored zanimljivijih predavanja konferenciju će obeležiti i mnogobrojne panel diskusije koje će upotpuniti stručnjaci iz zemlje i regiona – predstavnici uspešnih digitalnih i marketinških kompanija. Među predavačima na pomenutom događaju su i Ana Anđelić Chief Brand Officer iz kompanije Rebecca Minkoff, Brajan Morisei, glavni urednik DigiDay-a, Marijana Prpić iz Google-a, Čepin Klark, Executive Vice President – R/GA, Johan Vrede, Global Vice President, Strategic Marketing, SAP Hybris i mnogi drugi, navode iz IAB Serbia, udruženja koje organizuje Digital Day. Karte su puštene u prodaju i mogu se naručiti preko zvaničnog sajta konferencije.
Prijavite se za IAB MIXX Awards Serbia 2018
Ove godine IAB Serbia organizuje ovo prestižno, međunarodno priznato takmičenje u okviru Digital Day konferencije 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u. Najbolji prijavljeni radovi dobiće IAB MIXX nagradu, čime će postaviti standarde koji inspirišu, edukuju i prikazuju best-practice u industriji digitalnog marketinga.
- Jurica Vuković, CEO and Art Director, Euroart93
- Sanja Lalević Cvetković, Head of Digital, Direct media
- Dubravka Urošević, Regional Account Director, Universal media Belgrade
- Marko Prokić, Creative Director, Wireless media
- Andrej Gamser, Head of Digital, Executive group
- Mario Šestak, Interactive Art Director, Degordian
- Vladimir Ćosić, Digital Creative Director, McCann Beograd
- Vladimir Zarić, Head of Digital, Publicis One
- Vera Radanović, Head of Digital, Media House RS
- Marija Joksimović, Head of Digital, GroupM
- Predrag Roganović, Digital Media Director, Adria media Group
- Vladimir Tošić, Senior Digital Manager CEE, The Coca-Cola Company.