Prvi put u online izdanju održan je FuckUp Nights Belgrade, događaj u organizaciji agencije za integrisane marketinške komunikacije DNA Communications i Centra za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacije – ICT Hub. Pod nazivom „Kad spadnu maske“ uspešni profesionalci govorili su, bez ulepšavanja i filtera, kako je to raditi od kuće u karantinskim uslovima, kao i ličnim ili poslovnim neuspesima koji su iz toga proizašli.
Među govornicima su se našli profesionalci iz tri različite branše: Milena Mićanović, Head of Marketing and PR Department Vojvođanske banke OTP grupe, Nemanja Čedomirović, ko-osnivač kompanije GrowIT, kao i Dejan Ranđić, generalni direktor, DNA Communications.
Kako se nakon 20 godina sponzorstva Olimpijskog tima Srbije i odlaganja istih usled Covid-19 krize oseća ovogodišnji najveći sponzor, ispričala nam je Milena Mićanović. Nakon višegodišnjeg planiranja strategije komunikacije i uspešnog odobrenja iste na svim nivoima, za veoma kratko vreme kampanja je morala da promeni svoj pravac i prilagodi se trenutnoj situaciji, što je uspešno postigla zahvaljujući razumevanju i podršci kolega i partnera. „Odlaganje Olimpijskih igara vidimo kao priliku da naša olimpijska komunikacija potraje duže“, izjavila je Milena.
Nemanja Čedomirović je iskreno predstavio kako je to kada sa velikim planovima dočekaš krizu, a zatim diverzifikacijom poslovanja uspeš da se iz iste izvučeš. Kao snagu kompanije naglasio je interne procese, transparentnost u komunikaciji, diverzifikaciju izvora prihoda i cash flow. „Svako može sve ako dovoljno želi, a ako je tim jak, složno će raditi na tome da se iz krize izvuče, makar to značilo i rad u drugim sektorima,“ rekao je Nemanja.
Na pitanje „Zašto je loše kada u krizu uđeš vezanih ruku sa teretom na leđima?“ odgovor nam je dao Dejan Ranđić. Vođenje posla u normalnim okolnostima ima svoje stalne dileme, ali kada dođe kriza jedino što je važno su odluke koje se tiču trenutnih adekvatnih potreba, složio se Dejan i dodao da je u biznisu najvažnija fleksibilnost i da se na prvom mestu treba investirati u ljude i procese.
Kao odgovor na krizu kada se većina poslova obavlja od kuće, a konferencije prebacuju u online izdanja, agencija za integrisane marketinške komunikacije DNA Communications i Centar za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacije – ICT Hub doneli su najbolje karantinske priče, iskustva i rešenja i tako doprineli zajednici koja se bori sa istom. Sledeće veče FuckUpova očekuje se već u narednim mesecima.