RNIDS pokrenuo kampanju "Moj posao, moj domen"
Preduzetništvo u Srbiji svoju šansu za uspešan nastup na tržištu pronalazi i na Internetu, čak i za poslove koji nisu vezani za onlajn poslovanje. U jesenjoj promotivno-edukativnoj kampanji „Moj posao, moj domen“, RNIDS prezentuje dve male firme koje imaju uspešan nastup na Internetu, zahvaljujući najpre svojim internet sajtovima na nacionalnom .RS domenu. Mali privrednici, uspešni u svom poslu, ali i u svom nastupu na Internetu, bili su pozvani da se prijave na Konkurs „Pravi primeri internet prisustva“, koji je RNIDS organizovao povodom 10 godina svog rada. Kao finalisti Konkursa, odabrane su Stomatološka ordinacija „Moja zubarka“ iz Niša i Knjigovodstvena agencija „Alibris“ iz Beograda. U oba slučaja je reč o preduzetnicama koje su iskoristile činjenicu da se za internet sajtove namenjene lokalnom, srpskom tržištu, u rezultatima pretrage daje prednost sajtovima na nacionalnom .RS internet domenu. Prisustvom na svojim onlajn lokacijama njih dve daju pravi primer kako se koristi Internet u poslovne svrhe i za male biznise, čak iako se bave u potpunosti oflajn poslovima. Svoja iskustva iz prakse njih dve iznose kroz video prezentacije i mini intervjue na adresi naravno.rs. https://www.youtube.com/watch?v=H-xumZ96hMw]]>