Srpsko-austrijski startup u TOP 50 najinovativnijih sportskih brendova
Playerhunter našao se na listi top 50 najinovativnijih sportskih kompanija na svetu u organizaciji HYPE fondacije. Ovim dostignućem, kompanija je dobila priliku da svoju poslovnu ideju predstavi javnosti na nekolicini događaja u toku ove godine, sa finalnim predstavljanjem u okviru finala UEFA Lige šampiona. Svoje mesto na ovoj listi Playerhunter je dobio jednoglasnom odlukom žirija i tako obezbedio priliku da na panelima, vebinarima i prezentacijama organizovanim od strane fondacije predstavi svoju ideju i rad vrhunskim sportskim brendovima, klubovima i direktorima među kojima su Adidas, Nike i Reebok. Takođe, kompanija će tim putem imati i priliku da se upozna sa brojnim investitorima i ostvari potencijalnu saradnju. Playerhunter je srpsko-austrijski tech startup, koji predstavlja besplatnu sportsku platformu, odnosno društvanu mrežu za regrutovanje koja omogućava sportistima, klubovima, menadžerima i skautima da se povežu i ostvare saradnju. Digitalizacijom staromodnog sistema tranfera, ova platforma omogućava sportistima da predstave svoj talenat i sposobnosti putem CV-ja, video materijala i statistika, dok menadžerima i skautima pruža mogućnost otkrivanja upravo onakvih igrača kakvi im trebaju. Kao poseban cilj, Playerhunter ima povećanje vidljivosti igrača nižih liga, koji inače nemaju nemaju šansu da se predstave na tržištu. „Ova nagrada predstavlja ogromnu inspiraciju za naš tim i eksterne saradnike i potvrda je da domaća tech i startup zajednica može razviti i promovisati proizvod na najvišem svetskom nivou. Kada smo pre nekoliko meseci proizvod predstavili u Silicijumskoj dolini poznatim investitorima među kojima su i kolege Elona Muska, dobili smo povratnu informaciju da sa naših prostora dolazi nekoliko kvalitetnih ideja za koje treba istrajati u implementaciji. Tehnologija i aplikacije utiču na ogromne globalne promene, a naša vizija u Playerhunter-u je da digitalizujemo komunikaciju u sportu i da posebno omogućimo svim zainteresovanima za fudbal da uspeju u svojim karijerama, bez obzira odakle dolaze i koje početne uslove imaju“, izjavio je povodom ove nagrade Darko Mandić, direktor marketinga Playerhunter-a. HYPE fondacija predstavlja globalnu platformu za povezivanje i investiranje u sportskim inovacijama, sa sedištem u Londonu, koja okuplja preko 17.000 članova. Od svog osnivanja 2003. godine, fondacija je u sebe uključila više od 1.500 startupa iz brojnih sektora, od „fan engagement“ aplikacija, zdravstva, bioinformatike, maloprodaje i odeće do veštačke inteligencije i mnogih drugih. Sa partnerima među kojima su Google, Microsoft i Team SKY (Sky Sports), ova fondacija širom sveta pruža programe podrške i menorstva startupima, povezujući ih sa sportskim brendovima, timovima i investitorima. Tokom svog postojanja, uspešno su povezali više od 150 startupa i investitora.]]>