Primena igara u obrazovanju ili Super Mario kao model nastave
Nove tehnologije u obrazovanju, koju je u Beogradu organizovao British Council, predstavio tri obrazovna profila zasnovana na video igrama, smatrajući ovaj metod dobrim načinom primene novih tehnologija u savremenom školstvu. Vodeći se ličnim primerom, Jagar smatra da je jako bitno dati šansu nedovoljnim i dovoljnim učenicima, jer i oni posle škole moraju nešto raditi. Igra nudi vrlo jednostavno rešenje za to jer ima nivoe težine – lako, srednje teško i teško (easy, medium i hard). Ovaj koncept, prema njegovom mišljenju, može biti primenjen i u nastavi. „Slažem se da treba znati matematiku, ali ne možete davati isti sadržaj svima. Ukoliko meni ne ide matematika baš najbolje i ako nisam zainteresovan za predmet, dajte mi jednostavne stvari, ali ako je volim, dajte mi nešto što je neverovatno teško kako bih naučio još više“, demostrira svoj pristup obrazovanju Jagar. Nakon što se „provukao“ kroz osnovnu i srednju školu, promenio nekoliko poslova, došao je u Prime Time, kompaniju za animaciju i produkciju igara, u kojoj sada kao šef odeljenja animacije, pored redovnog posla, podučava nove 3D animatore za ovaj studio. Tokom svog predavanja na konferenciji Nove tehnologije u obrazovanju, Jagar je govoreći o pozitivnom pristupu nastavi kao dobar primer naveo igru Super Mario, čiji je veliki fan. Prema njegovom mišljenju delo japanskog kreatora igara Šigeru Mijamotoa, počiva na nekoliko principa koje je moguće primeniti u nastavi – igra počinje sa upitnikom, vodi se principom da su manji neuspesi samo način da uspete i nagrađuje prethodne neuspehe novim životom pre sledeće prepreke. S druge strane, u domaćem školstvu postoje nepisana pravila kojima on nije bio zadovoljan kao đak i koje i danas smatra besmislienim: