Prvi Retail Tech hakaton u Srbiji
„In-Store Digital Experience“ biće održan od 29. juna do 01. jula na dobro poznatoj adresi – ICT Hub Playground. „In-Store Digital Experience“ je ujedno i tema i zadatak za učesnike hakatona koji organizuje kompanija Delhaize Srbija u saradnji sa Centrom za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacija – ICT Hub, a nagradni fond za tri najbolja rešenja iznosiće ukupno 5.000 evra. Učesnici imaju zadatak da pronađu najbolje rešenja na zadatu temu i takmičari će biti inspirisani da razmišljaju u kom pravcu se mogu razvijati rešenja koja mogu dodatno da unaprede digitalno iskustvo kupaca u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama. Tokom hakatona, timovima koji se mogu sastojati od najviše četiri člana, na raspolaganju će biti mentori iz oblasti programiranja, marketinga, biznisa i pripreme za javni nastup. Oni će imati zadatak da kreiraju inovativno softversko rešenje, a pored novčanih nagrada za najbolje ocenjeno rešenje postoji i mogućnost podrške u daljem razvoju i komercijalnoj primeni. Svi zainteresovani za učešće na hakatonu mogu se prijaviti na zvaničnoj stranici događaja, a rok za prijave je 25. jun!]]>