Telenor ForUm – novi kanal komunikacije
Telenor Srbija je lansirao digitalnu platformu – Telenor ForUm, u okviru kojeg će korisnici imati mogućnost razmene znanja i iskustva kroz diskusije na različite teme. Cilj je da se stvori jedinstvena digitalna baza znanja za Telenorove korisnike i sve ljubitelje modernih tehnologija. Pored uzajamne komunikacije i angažovanja, članovi foruma će imati i takozvane Drugare (Buddies). „Drugar“ će biti osoba iz Telenora, koja će biti podrška svim članovima ForUma. Aktivnim članstvom koje podrazumeva komentarisanje, pominjanje, davanje korisnih odgovora ili učestvovanje u anketama, ForUmaši sakupljaju poene i posebne bedževe. Na taj način, svako može da izgradi sopstvenu reputaciju i poziciju na ForUmu putem interesantnih i zabavnih statusnih imena kao što su Gušter, Pionir, Šmeker, Glavni baja, Tata ForUma, sve do najvišeg ranga – Keva ForUma. „Zajedno sa već postojećim online kanalima komunikacije sa korisnicima, Telenor Forum je iskorak kompanije ka daljem uvezivanju i razvoju digitalnih kanala korisničke službe Telenora, koji je podstaknut promenama u navikama korisnika i konstantno rastućom digitalizacijom društva,“ kaže Mikkel Noesgaard, izvršni direktor marketinga Telenora Srbija. Telenor ForUm je deo redizajniranog www.telenor.rs sajta, smešten u okviru sekcije Podrška. Pored nove platforme, svi korisnici imaju mogućnost da svoja pitanja, predloge ili jednostavno utiske o uslugama podele sa agentima korisničke službe, putem već postojećeg digitalnog kanala podrške – Telenor Live Chat servisa. Takođe, Telenor je na raspolaganju svim svojim korisnicima i putem društvenih mreža – Telenorove zvanične Facebook strane i naloga na Twitter-u. ]]>